2011. május 29., vasárnap

Mosogatógép 45 ő AEG Öko Favorit 34 300 beépített alapján:
beleértve a tető / gyűjtemény között 01.06. és 05.06.


Technikailag jól működő AEG FAVORIT ECO.
Bár már nem tudom a pontos dátumot, de mi
(Most 6 fő) naponta 3-szor a működésben és a
Jelenleg fizetnek 70,00 € Vattenfall. Mi akkor a
Vásárlási ECTR fizetni a fogyasztást!

Mosogatógép

Evőeszközkosár

tető nem megfelelő beállítása mellett
(Mi is volt a szabadon álló)

Hiányosságok:

Amint a képen látható volt a mosogatógép
Túl közel van a tűzhely, és én voltam a nagy serpenyőben
gondatlan.
A görgők az alsó kosarat egy kicsit laza. Elesett
Időről időre. Mi nem zavarta, hanem az eBay-en
Vannak szerepek 4-csomag.
A tömlő volt előtti szivárgás NEM hat hónap
Pontok. Nekem van osztva, és a
Tömlő csatlakozó, fém, szakmai
Zárószalag (roll 10,20 €), és két bilincsek
zárt.

Mint mondtam, a mosogatógép fut velünk Ez lesz
3-szor egy nap, és mi nem panaszkodhatnak OUT
Én is néha több mint a feleségem velem, amikor
szeretné látni a mosogatógép.


BESZÉLGETÉS mindössze 8,00-19,00 óra!
SMS és e-mail bármikor.

Füst-és kisállat mentes háztartás.
Ár: 90 EUR